Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
Κ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ OPEL KADETT GSI - TETRAKOSARI 7
ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ OPEL KADETT GSI 276PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης
Ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της κατηγορίας του είναι το γνώριμο OPEL KADETT GSI TURBO του Κλεομένη Εμμανουηλίδη από την Άθυρο Θεσσαλονίκης. Οι φανατικοί του διαγωνισμού ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ θα τον θυμούνται από τις πέντε συμμετοχές που μετρά ως τώρα στο event. O Κλεομένης είναι λάτρης του dragster. Το μεράκι του αυτό τον έχει κάνει να τρέχει σε αγώνες περίπου τέσσερα χρόνια τώρα και αποτέλεσμα της προσπάθειάς του ήταν και μια πρώτη θέση σε πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Το λευκό OPEL KADETT GSI φοράει κινητήρα από OPEL CALIBRA 2.0 4X4 με κωδικό C20LET που αποδίδει 204 άλογα. Από πλευράς υπερσυμπίεσης έχει τοποθετηθεί στο μοτέρ το σαλιγκάρι ενός αυτοκινητιστικού μύθου, του φημισμένου πεντακύλινδου AUDI QUATTRO. Οι αυξημένες ανάγκες για τη διαχείριση αυτών των αλλαγών είναι ευθύνη του προγράμματος της ECU που έχει φτιαχτεί ειδικά για αυτό το αμάξι και για τις ανάγκες των αγώνων dragster. Το δυναμόμετρο, μετά από αυτές τις αλλαγές, μετράει 276 άλογα, γεγονός που καθιστά το παλιό OPEL πραγματική ρουκέτα στην ευθεία!
Στη μετάδοση ο οδηγός-μηχανικός έχει εμπιστευθεί πλέον το εργοστασιακό κιβώτιο του OPEL KADETT GSI. Γράφουμε πλέον γιατί το νέο κιβώτιο αντικατέστησε το παλιότερο που χρησιμοποιούταν και προερχόταν από OPEL ASTRA DIESEL του οποίου, όμως, η κλιμάκωση δεν βοηθούσε στην επίτευξη καλών χρόνων. Στα ημιαξόνια για ακόμα μια φορά χρησιμοποιούνται αυτά του OPEL CALIBRA που θεωρούνται από τα πιο ανθεκτικά και αποτρέπουν το νούμερο ένα εφιάλτη των οδηγών για κόψιμο στη βίαιη φάση της εκκίνησης.
Για το φρενάρισμα, η εργοστασιακή λύση του KADETT GSI είναι αρκετή. Στον τομέα της ανάρτησης ο Κλεομένης έχει φορέσει BILSTEIN SPRINT αμορτισέρ μπροστά συνδυασμένα με HR ελατήρια, ενώ πίσω έχει βάλει ελατήρια από OPEL CORSA D που βοηθούν στη ρύθμιση της σκληράδας και του ύψους του πίσω μέρους του αμαξιού.
Η επαφή του αυτοκινήτου με το δρόμο είναι υπόθεση των ελαστικών της HANKOOK. Για να έχει το λιγότερο δυνατό βάρος, κάτι πολύ σημαντικό για το dragster, το ρεζερβουάρ είναι χειροποίητο και τα τζάμια είναι από πλαστικό, ενώ το υπόλοιπο αμάξι έχει γυμνωθεί στην κυριολεξία από οτιδήποτε περιττό.
Ο Κλεομένης Εμμανουηλίδης έχει να πει μόνο θετικά λόγια για τη διοργάνωση του Autokinisimag. Η προτροπή του είναι να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του συναγωνισμού μικρά έπαθλα που θα ήταν χρήσιμα στους διαγωνιζόμενους ώστε να δοθεί κίνητρο για ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Παρά τις ζημιές που του έτυχαν στην πορεία του event, ο Κλεομένης δεν έχασε το χαμόγελό του και ευχαριστεί όλους τους φίλους που τον στηρίζουν στην προσπάθειά του.