Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
Blogs
HEED-AUTO SCIROCCO RUNS 7.871" @ 303.15KM/H
Driver of Skyrocco: Martin Nikolov
Tuner of Skyrocco: HEED-AUTO
Race has taken place in Sliven, BG, 15-16 Sept 2018.
On the 40seconds run no one noticed that after the car jumped on the startline that the timer wasn't reset. Martin (the driver) re-staged to the dragtree, which was already counting.
However he posts 312km/h trapspeed which is the fastest trap speed recorded on bulgarian grounds.
E/T: 7.994" @ 293.63km/h
R/T: 2.792" 18M: 1.308"
E/T: 7.899" @ 308.88km/h
R/T: 3.886" 18M: 1.334"
E/T: 7.871" @ 303.15km/h
R/T: 2.982" 18M: 1.29"
#HEED91 #tunedbyHEEDauto #DRAGSTER #sliven #Skyrocco
#gtx55 #gen2 88mm #turbo #ethanol #fuel #liberty #speed5 #clutchless #rb32engine #7sec #maxxECU
Centaurus Racing Team
Centaurus Racing Team 2nd in Formula Student UK
Λίγες μέρες μετά τον 20ο διαγωνισμό FSUK στην ιστορική πίστα του Silverstone η Centaurus Racing Team έχει θέσει για άλλη μία χρονιά τον πήχη πολύ ψηλά. Η 1η θέση στο Design Event και η 3η θέση στο Business Plan Presentation έφεραν την ομάδα στη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη, ανάμεσα σε 35 ομάδες από όλο τον κόσμο.
Τα σχέδια της ομάδας για το νέο της μονοθέσιο, τον Αμφίονα, της έδωσαν 147 από τους 150 βαθμούς στο στατικό αγώνισμα του Engineering Design Event, γεγονός που έθεσε τα σωστά θεμέλια και έδωσε το έναυσμα για την κατασκευή του Αμφίων.
Στην αρχή της περιόδου 2017-18, η οποία μόλις έκλεισε, η ομάδα πήρε την απόφαση να μοιράσει τον σχεδιασμό και την κατασκευή του σε δύο φάσεις, δίνοντας μεγάλο βάρος στην βελτίωσή του, μέσω της μελέτης και της εξασφάλισης εκτεταμένου χρόνου δοκιμών. Αυτό γίνεται σε δύο περιόδους, την πρώτη, με τη συμμετοχή σε Class 2 διαγωνισμό (2017-18) και την δεύτερη με τη συμμετοχή της σε Class 1 (2018-19). Με τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό FSUK στις 11-17 Ιουλίου, έκλεισε η πρώτη περίοδος 2017-18 του πλάνου διετίας, πάνω στο οποίο στηρίχθηκε ο προγραμματισμός της ομάδας.
“Με τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό FSUK στις 11-17 Ιουλίου, έκλεισε η πρώτη περίοδος 2017-18 του πλάνου διετίας, πάνω στο οποίο στηρίχθηκε ο προγραμματισμός της ομάδας. “
Στόχος του πλάνου αυτού είναι, μέσω του Class 2 διαγωνισμού (συμμετοχή με μερικώς κατασκευασμένο μονοθέσιο και ολοκληρωμένα σχέδια), το σύνολο αυτοκίνητο-οδηγός να αποδώσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του στους Class 1 διαγωνισμούς (με τη συμμετοχή με πλήρως κατασκευασμένο μονοθέσιο) της δεύτερης φάσης.
Καθώς μόλις τελείωσε μία δύσκολη σεζόν εστιασμένη στη μελέτη και η ομάδα βρίσκεται προ των πυλών μιας ακόμα πιο δύσκολης περιόδου, λόγω της κατασκευής και ρύθμισης του Αμφίονα, τα μέλη της αναφέρουν:
“Φτάνοντας στο τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους ανθρώπους που μας βοήθησαν και ήταν δίπλα μας στις ατέλειωτες ώρες μας στο εργαστήριο, όλους όσους μας στηρίζουν με τα μηνύματά τους, όλα τα παλιά μέλη της ομάδας που μας μεταφέρουν τις γνώσεις και τις εμπειρίες και φυσικά τους χορηγούς μας και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και τον υπεύθυνο καθηγητή της ομάδας μας, κύριο Αλέξη Κερμανίδη, που βρίσκονται δίπλα μας σε κάθε βήμα, καθώς χωρίς αυτούς δεν θα ήταν δυνατή η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό.
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και συγκινημένοι με το αποτέλεσμα! Είναι ένα δυνατό κίνητρο για να μπούμε στην επόμενη σεζόν.
Τέλος, θα θέλαμε να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλες τις ελληνικές ομάδες στους απαιτητικούς διαγωνισμούς που λαμβάνουν μέρος καθώς και συγχαρητήρια για τις διακρίσεις που έχουν ήδη κατακτήσει.”
Την επόμενη χρονιά (περίοδος Class 1, 2018-19) η ομάδα θα κλείσει 10 χρόνια από την ίδρυσή της και ταυτόχρονα θα υποδεχτεί ένα νέο μέλος στην οικογένεια των μονοθέσιων της, τον Αμφίονα. Ο Αμφίων θα βασιστεί στο ίδιο μοτίβο μονοθέσιου, δηλαδή με τετρακύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών, σωληνωτό σασί από χάλυβα, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο.
Ο διαγωνισμός έδωσε στην ομάδα μία γερή εκκίνηση για την επόμενη σεζόν και την επιβεβαίωση ότι τα βήματά της είναι σταθερά και σίγουρα. Τα θετικά σχόλια και οι συμβουλές τον κριτών θα ολοκληρώσουν τη μελέτη των μελών της Centaurus Racing Team . Για να ανταποκριθεί η ομάδα αποτελεσματικά στις απαιτήσεις των Formula Student διαγωνισμών, από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της χωρίζεται σε υπό-ομάδες, κάθε μία από τις οποίες έχει το δικό της αντικείμενο μελέτης και κομμάτι πάνω στο οποίο δουλεύει στα πλαίσια του διαγωνισμού.
Γνωρίστε, λοιπόν, τα μέλη της φετινής Centaurus Racing Team.
Αρχηγός ομάδας: Φίλιππος Γεωργίου
Τεχνικός υπεύθυνος: Αντώνης Κυλαδίτης
Υπό-ομάδα κινητήρα:
Αρχηγός: Ηλίας Βαζούρας
Αλέξης Βατής
Αλέξανδρος Γιανναγάς
Δημήτρης Αργέντος
Υπό-ομάδα ανάρτησης:
Αρχηγός: Αντώνης Παλάσκας
Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου
Γιάννης Λατσίνογλου
Υπό-ομάδα σασί:
Αρχηγός: Ισμήνη Μπαλιώτα
Κατερίνα Τσιμπίνη
Τριαναταφυλλιά Χατζηβασίλη
Παναγιώτης Κωστελίδης
Υπό-ομάδα αεροδυναμικής:
Παναγιώτης Ανδρεάδης
Κωνσταντίνος Πολύζος
Υπό-ομάδα ηλεκτρικών:
Αρχηγός: Γιώργος Στεργιάδης
Παναγιώτης Ζωναρόπουλος
Μάνος Σταθόπουλος
Υπό-ομάδα μάρκετινγκ:
Αθανασία Τιλσίζογλου
Κατερίνα Αντωνίου
Μυρτώ Στόγια
Επόμενος σταθμός της ομάδας είναι το 10ο Pick Patras, μία από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα. Μέχρι τότε μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε βήμα της προετοιμασίας της ομάδας για τον διαγωνισμό του επόμενου καλοκαιριού, καθώς και να την ακολουθείτε στα event που συμμετέχει σε όλη την Ελλάδα.
Facebook: Centaurus Racing Team
Instagram: centaurus_racing_team
Youtube: Centaurus TV
Linkedin: Centaurus Racing Team
Turbo solutions
Πωλείται turbo gt3076 t3 0.63 a/r ολοκαίνουργιο, υπάρχουν επισης t04 turbo t3 και turbonetics hurricane 6662 t3.