Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
UPG CORSA A
Urban legend!
Κείμενο: Δανιήλ Μαρκάτης
Φωτογραφίες: Ιωάννης Κουσκούτης
Παγκόσμια πρώτη: παρουσιάζουμε το μοναδικό full carbon Opel Corsa Α project της Urban Performance Garage. Πρόκειται για το πιο γρήγορο και πιο δυνατό ατμοσφαιρικό δίλιτρο Corsa στον κόσμο!
Drag focused Corsa!
Ο βελτιωτικός οίκος Urban Performance Garage που έχει έδρα στη Βουλγαρία προετοίμασε ένα ατμοσφαιρικό Corsa A ώστε να δημιουργήσει το απόλυτο NA demo car στα Βαλκάνια. Στόχος ήταν να αποδειχθεί πως με αρωγό την κορυφαία τεχνογνωσία στην παραγωγή ανθρακονήματος, σε συνδυασμό με εφαρμοσμένες καινοτόμες τεχνολογίες στο tuning C20ΧE κινητήρων, μπορεί να δημιουργηθεί ένα project που θα κάνει πολλούς να αναθεωρήσουν όσα πίστευαν για το τι είναι ικανό να κάνει το μικρό hothatch στα 402m!
Με μεγάλη μας τιμή δεχθήκαμε το τηλεφώνημα για τη συμμετοχή στο TETRAKOSARI VI, όπου για πρώτη φορά θα βλέπαμε από κοντά το μοναδικό αυτό drag car. Δεν είχε ξαναδοκιμαστεί ποτέ και η ομάδα από τη Βουλγαρία ήρθε πανέτοιμη για να λάβει μέρος στον κορυφαίο διαγωνισμό επιτάχυνσης στην Ελλάδα, τιμώντας τη διοργάνωση και παράλληλα δίνοντας σε εμάς την ευχαρίστηση να δούμε από κοντά το μοναδικό αυτό project.
1,7 κιλά ανά ίππο!
Για να έχεις ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στα 402m δύο πράγματα είναι προαπαιτούμενα: χαμηλό βάρος και αποδοτικός κινητήρας. Η παραπάνω γενίκευση παίρνει σάρκα και οστά με τη μαγική αναλογία 1,7 κιλά ανά ίππο, που δίνει στο Opel Corsa A της δοκιμής ένα προτέρημα που θα ζήλευαν πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του! Ας μην ξεχνάμε πως μερικοί περιορίζονται σε ανθρακονημάτινα μέρη του αυτοκινήτου ή ακόμα και σε πολυεστερικές κατασκευές για τη μείωση βάρους.
Στην ιδιαίτερη αυτή περίπτωση, αντικαταστάθηκαν όλα τα τμήματα λαμαρίνας με ανθρακονήματα, τα οποία έχουν υποστεί ειδική κατεργασία dry infusion! Αυτή η τεχνολογία είναι ανάλογη αυτής που χρησιμοποιείται στη F1. Πιο συγκεκριμένα ηF1 grade ειδική ρητίνη χρησιμοποιείται σε όλα τα ανθρακονημάτινα κομμάτια, ενώ ένα μεγάλο μέρος αυτής ρουφιέται κατά τη διαδικασία παραγωγής, γεγονός που εκτοξεύει το κόστος της στα ύψη. Στον αντίποδα, όλα τα μέρη που έχουν υποστεί αυτήν την κατεργασία παρουσιάζουν ενισχυμένη αντοχή σε συνδυασμό με το χαμηλότερο δυνατό βάρος! Ενδεικτικά, το κάθισμα του οδηγού έχει βάρος μόλις 2kg, ενώ το συνολικό βάρος του οχήματος δίχως οδηγό δεν ξεπερνάει τα 560kg!
Performance upgrades!
Ο Martin, οδηγός του αυτοκινήτου και παράλληλα ιδιοκτήτης της Urban Performance Garage, επέμενε στη χρήση ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα. Στόχος του ήταν να αποδείξει πως δεν χρειάζεται να έχεις μισή χιλιάδα άλογα για να γράψεις χαμηλούς χρόνους στο τετρακοσάρι. Επέλεξε ως βάση τον κινητήρα C20ΧE της OPEL, ο οποίος σε εργοστασιακή μορφή παρήγαγε μόλις 150 άλογα και φιλοξενούταν στα πασίγνωστα άσπρα/μπλε Astra των late ’90s. Βέβαια, λύθηκε εξ ολοκλήρου και κορυφαία βελτιωτικά προϊόντα αντικατέστησαν τα εργοστασιακά. Αυξήθηκε η διάμετρος στα 87mm με oversize πιστόνια από την Extreme Tuners, ενώ οι νέες σφυρήλατες μπιέλες προέρχονται από τον ίδιο ελληνικό βελτιωτικό οίκο δίχως όμως να αυξηθεί η διάμετρός τους. Όσον αφορά το στρόφαλο, επιλέχθηκε ένας της Zebo Racing Parts, ο οποίος είναι ελαφρωμένος και ζυγισμένος με τα νέα έμβολα. Ο συνολικός κυβισμός άγγιξε τα 2.050cc και δέθηκαν όλα με βίδες της ARP. Με στόχο την αύξηση της ευστροφίας του κινητήρα επιλέχθηκαν νέοι εκκεντροφόροι της Extreme Tuners, όμως δεν αποκαλύπτονται περισσότερα στοιχεία για τη διάρκεια ή το βύθισμά τους. Χρησιμοποιήθηκαν custom διπλά ελατήρια βαλβίδων, retainers τιτανίου ενώ όλη η κεφαλή δόθηκε στην CNC Heads UK για να πάρει την τελική της μορφή. Στον τομέα του καυσίμου, για το υπάρχον setup (χρήση αγωνιστικού καυσίμου VP), τοποθετήθηκαν τέσσερα μπεκ της Bosch με παροχή 440cc/min έκαστο. Η πολυπετάλουδη εισαγωγής είναι της Jenvey με τέσσερα χωνιά διαμέτρου 48mm έκαστο, ενώ το καλοσχεδιασμένο carbon airbox είναι ιδιοκατασκευή της UPG! Στον τομέα της εξαγωγής χρησιμοποιήθηκε ένα 4-2-1 χταπόδι της BTB που απάγει τα καυσαέρια μέσω της μικρής πλαϊνής εξάτμισης μπροστά από τον τροχό!
Εναλλακτικά καύσιμα!
Το αυτοκίνητο ρυθμίστηκε με αγωνιστικό καύσιμο και ο κινητήρας του απέδωσε 326,3Ps. Το όριο περιστροφής άγγιξε τις 9.200rpm, μόνο που εκεί έφτασε τα όριά του αφού στο συγκεκριμένο κινητήρα η VP μπορεί μεν να έχει πολλά οκτάνια, αλλά είναι βραδύκαυστη. Ως αποτέλεσμα, στο άμεσο μέλλον, αναμένεται να αλλαχθούν τα μπεκ με 1.000άρια και να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο η μεθανόλη, ενώ το όριο περιστροφής αναμένεται να αγγίξει τις 11.000rpm! Οι υπάρχουσες σωληνώσεις καυσίμου με διάμετρο 30mm Nuke Performance είναι ικανές να φιλοξενήσουν το νέο καύσιμο, ενώ το ίδιο ισχύει και για το αγωνιστικού τύπου ρεζερβουάρ.
Αλεξίσφαιρη μετάδοση
Το εργοστασιακό κιβώτιο λύθηκε και πλέον πέρα από τη χελώνα τίποτα δεν έχει μείνει το ίδιο. Πλέον είναι 5άρι ισογράναζο με φιλικό τύπου torsen Quaife διαφορικό έτσι ώστε να μην «τραβάει τα μούτρα» στα πολλά χιλιόμετρα καθώς η πρόσφυση μοιράζεται ανά τροχό. Για να αντέξει στα 29 κιλά ροπής και κυρίως στη βάναυση καταπόνηση λόγω των αλλεπάλληλων εκκινήσεων ενός drag αυτοκινήτου, έχει επιλεχθεί ένας μεταλλικός δίδισκος με διάμετρο 4,25in. Η σκανδαλιστική λεπτομέρεια στον τομέα της μετάδοσης είναι η μετατροπή του συμπλέκτη σε υδραυλικό έτσι ώστε στο μέλλον να λειτουργεί και το launch control της Haltech Platinum Sport 2000 ECU! Για το τέλος κράτησα τα νέα custom UPG ημιαξόνια, τα οποία αναλαμβάνουν το δύσκολο ρόλο να περάσουν την κίνηση στα τεράστια εμπρός Hoosier μπαλόνια!
Φρένα και ανάρτηση
Η εμμονή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής και στον τομέα των φρένων. Πίσω από τους Lenso τροχούς στον εμπρός άξονα κρύβονται τετραπίστονες Tokico δαγκάνες, ενώ στον πίσω άξονα συναντάμε μονοπίστονες με πλευστούς δίσκους. Σύμφωνα όμως με το υπάρχον ζύγισμα, το 99% του βάρους του οχήματος περιορίζεται στον εμπρός άξονα άρα τα πίσω φρένα θα καταργηθούν καθώς, σύμφωνα με τις μετρήσεις, δεν προσφέρουν κάτι στον τομέα της πέδησης! Στην ανάρτηση, στους εμπρός θόλους συναντάμε σύστημα της KW, ενώ στο FIA approved multipoint rollcage εδράζονται δύο πλήρως ρυθμιζόμενα GAZ DA coilovers.
Prestage, stage… go!
Ο έμπειρος οδηγός στήνει το Corsa στη γραμμή της εκκίνησης. Μετά από ένα μεγαλοπρεπές burnout και καθώς ο καπνός από τα ελαστικά καταλαγιάζει, νιώθω την καρδιά μου να σφίγγει. Ο χαρακτηριστικός ήχος, ακολουθούμενος από τη μικρή αναπήδηση με την επιλογή της πρώτης σχέσης στο ισογράναζο κιβώτιο με προετοιμάζουν για αυτό που θα συμβεί. Οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται και ο απόκοσμος θόρυβος από την πλαϊνή εξάτμιση δηλώνουν πως όλα είναι έτοιμα, άφημα του συμπλέκτη και το Corsa πετάγεται μπροστά! Αμέσως αλλαγή σε 2η σχέση, κούμπωμα σε 3η και δίχως καν να αξιοποιήσει όλο το εύρος των διαθέσιμων στροφών επιλέγεται η 4η και το αυτοκίνητο τερματίζει.
Το πρώτο αναγνωριστικό πέρασμα ολοκληρώθηκε με επιτυχία: 0-18m@2,111sec και 0-402m@11,952sec με 199,72km/h ταχύτητα εξόδου και ήρθε η ώρα για το «γρήγορο»! Στήνεται ξανά στη γραμμή της εκκίνησης και καθώς επαναλαμβάνεται η παραπάνω διαδικασία ήταν γραφτό να ακολουθήσω το ένστικτό μου που πρόσταζε να πλησιάσω όσο περισσότερο γίνεται στο θηριώδες Corsa για να δω από κοντά τη μεγαλοπρεπέστατη εκκίνηση… Το αυτοκίνητο πετάγεται δυνατά αφήνοντας πίσω του δυο γραμμές από τα τεράστια slick ελαστικά. Τα πρώτα 18m καλύπτονται σε μόλις 1,624sec και το αυτοκίνητο φορτώνει δυνατά μέχρι και τα τελειώματα της δεύτερης σχέσης. Αλλαγή σε 3η και η χροιά του αγωνιστικού οχήματος αλλάζει προδίδοντας κάποια δυσλειτουργία. Το ίδιο και στην 4η σχέση, όπου και τερμάτισε το όχημα, σπάζοντας τη νοητή γραμμή των 402m σε μόλις 11,050sec με 197,58km/h ταχύτητα εξόδου, γεγονός που μαρτυρούσε τη δυσλειτουργία παρά τον απίστευτο χρόνο που έκανε. Επιστροφή στα pits και η αιτία του προβλήματος βρέθηκε και αντικαταστάθηκε.
Ώρα για ξεκούραση και αναμονή για την επόμενη μέρα, όπου στους τελικούς το όχημα θα έκανε περισσότερα περάσματα για να σπάσει το 11! Δυστυχώς όμως, το custom UPG ημιαξόνιο δεν άντεξε την καταπόνηση και παρέδωσε πνεύμα. Κόπηκε στη μέση. Παρ’ όλα αυτά, βρέθηκε ένα που με τις κατάλληλες τροποποιήσεις θα ταίριαζε. Βρέθηκε τροχός, κόπηκε, κολλήθηκε, όμως η βροχή έκανε την εμφάνισή της. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το αυτοκίνητο μπορεί να πέσει κάτω από το 11 όμως δεν παύει να σημαίνει πως ακόμα και τώρα, παραμένει το πιο δυνατό ατμοσφαιρικό δίλιτρο Corsa στον κόσμο και όλοι εσείς είστε οι τυχεροί που το θαυμάσατε αποκλειστικά στις σελίδες του AUTOKINISIMAG!
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: Τετρακύλινδρος σε σειρά με κωδικό C20XE
Κυβισμός (cc): 2050
Διάμετρος x Διαδρομή (mm): 87x86
Συμπίεση: 13/1
Πιστόνια: Extreme Tuners σφυρήλατα
Μπιέλες: Extreme Tuners σφυρήλατα
Στρόφαλος: Zebo Racing Parts
Μέταλλα: ACL Race
Βίδες: ARP
Βαλβίδες: 1mm oversize
Εκκεντροφόροι: Extreme Tuners
Retainers: Custom τιτανίου
Ελατήρια: Custom διπλά
Ροϊκή εξέλιξη κεφαλής από την CNC Heads UK
Φλάτζα κεφαλής Athena MLS 1,9mm
Μπεκ: 4x440cc/min Bosch
Αντλία βενζίνης: Aeromotive
Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης: Aeromotive
Σωληνώσεις βενζίνης (mm): 30mm Nuke Performance
Ανάφλεξη: Beru ανεξάρτητα πηνία
Μπουζί: Denso ιριδίου
Τροχαλίες: Ελαφρωμένες Cat Cams
Βάσεις κινητήρα: Custom από την UPG
Πολλαπλή εισαγωγής: Jenvey πολυπετάλουδα σώματα 4x48mm
Πολλαπλή εξαγωγής: 4-2-1 BTB
Ψυγείο κινητήρα: Αλουμινένιο
Αναλώσιμα (λάδια, βαλβολίνες, κ.λπ.):
Τύπος καυσίμου: VP
Ξηρό κάρτερ Titan Motorsports
ECU & ηλεκτρονικά: Halltech Platinum Sport 2000 με IQ3 dashboard με πρόγραμμα από την Extreme Tuners
Λίγα λόγια για την Urban Performance Garage
Πρόκειται για τον κορυφαίο βελτιωτικό οίκο της Βουλγαρίας, ο οποίος ασχολείται με κάθε είδους βελτίωση σε αυτοκίνητο. Αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου προετοιμασία για Dragster, Drift αλλά και Track χρήση οχημάτων, ενώ δοκιμάζουν όλα τους τα εξαρτήματα μέσω διαφόρων project της εταιρείας. Ασχολούνται επίσης και με τη μεταπώληση βελτιωτικών προϊόντων όσον αφορά τον κινητήρα, τα ηλεκτρικά του, ενώ επίσης αναλαμβάνουν κατόπιν παραγγελίας δουλειές για ανθρακονημάτινα μέρη του αυτοκινήτου! Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα τους: www.upg.bg