Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
Saxo 0-400 Tune 2 Race
FWD TURBO MADNESS: Δοκιμάζουμε το πράσινο Citroen drag Saxo του Χρήστου και αψηφούμε τα όρια της μπροστοκίνησης!
Κείμενο: Δανιήλ Μαρκάτης
Φωτογραφίες: Γιάννης Κουσκούτης
Turbo Saxo
Κατά καιρούς έχουμε παρουσιάσει πολλές παραλλαγές του βελτιωμένου 1600άρη κινητήρα που έχει κερδίσει τη συμπάθεια πολλών κοντρόφιλων. Αυτήν τη φορά εξασφαλίσαμε αποκλειστικά για τους αναγνώστες μας μια λεπτομερή παρουσίαση ενός εκ των πιο δυνατών τουρμπάτων Citroen Saxo που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Πρόκειται για το πράσινο κτήνος του Χρήστου, το οποίο προετοιμάζεται από την 0-400 Tune 2 Race. Στο οπλοστάσιό του έχει διαθέσιμα 590 άλογα και 60 κιλά ροπής, όλα μετρημένα στους τροχούς! Το δύσκολο αυτό εγχείρημα χρειάστηκε πολυετή εξέλιξη για να φτάσει στο υπάρχον setup, ενώ δαπανήθηκε ένας πακτωλός χρημάτων με αποτέλεσμα ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο του ιδιοκτήτη και ένα Citroen Saxo που θα ζήλευαν πολλοί!
Αξιόπιστη ιπποδύναμη!
Έχει γίνει μεγάλος ντόρος για τον συνολικό κυβισμό του συγκεκριμένου Saxo. Όπως θα ακούσετε και στην αποκλειστική συνέντευξη του ιδιοκτήτη για το AUTOKINISIMAG στο κανάλι μας στο YouTube, πρόκειται για ένα «ποταπό» 16άρι! Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στους υψηλούς αριθμούς περιστροφής, κάτι που θα ζήλευαν πολλά γιαπωνέζικα οχήματα. Με φάσμα στροφών που ξεπερνά τις 9.000rpm επιλέχθηκε η πασίγνωστη σε όλους τουρμπίνα της Precision με κωδικό 6262 (82mm συμπιεστή και 72mm μαντέμι) με ικανή παροχή που αγγίζει τα 700 άλογα! Πιο συγκεκριμένα, τα 590 άλογα στους τροχούς αποδόθηκαν με 2,2bar πίεση, ενώ το όχημα μπορεί να δουλέψει ακόμα και με 2,7bar.
Στον κινητήρα έχουν αλλαχθεί όλα τα κινούμενα μέρη με κορυφαία aftermarket βελτιωτικά προϊόντα, πλην του ΟΕΜ στροφαλοφόρου άξονα, ο οποίος ελαφρώθηκε και ζυγίστηκε. Για αυξημένη αντοχή σε υψηλές πιέσεις και αυξημένες θερμικές καταπονήσεις επιλέχθηκαν μπιέλες της Arrow με JE πιστόνια! Η κυλινδροκεφαλή εξοπλίζεται με retainers και ελατήρια Cat Cams, έχει υδραυλικά ωστήρια και εκκεντροφόρους Profile Turbo από την 0-400 Tune 2 Race με μη ανακοινώσιμα περαιτέρω στοιχεία. Οι βαλβίδες είναι oversize Ferrea και η σχέση συμπίεσης στο 10:1, ωστόσο τίποτα περισσότερο δεν μας αποκαλύφθηκε, παρά την ανάκριση στην οποία υποβάλαμε τον ιδιοκτήτη.
Στον ευαίσθητο τομέα της παροχής καυσίμου έχουν επιστρατευθεί τέσσερα μπεκ RC με παροχή 1.300cc/min έκαστο, ενώ τις αδηφάγες ανάγκες τους καλύπτει η πασίγνωστη πλέον αντλία βενζίνης Bosch 044. Η ανάφλεξη προέρχεται από την KMS με μπουζοκαλώδια Magnecor και μπουζί Denso IK 27. Για χάρη της ευστροφίας χρησιμοποιούνται αλουμινένιες τροχαλίες, ενώ έχουν καταργηθεί πολυτέλειες που θα κρατούσαν τη θερμοκρασία εντός της καμπίνας σε ανθρώπινα επίπεδα τις ζεστές/κρύες μέρες. Ιδιαίτερη μνεία έχει δοθεί στις σωληνώσεις, στο κτηνώδες front mount intercooler, στο χταπόδι και την 76mm πλαϊνή εξάτμιση, όλα δια χειρός Turbo Welding. Όπως συνηθίζεται, το όχημα στρώθηκε ευλαβικά και μετά κατέληξε στο δυναμόμετρο της Dynodrome για προγραμματισμό.
Ο Γιάννης αποδεικνύει τις γνώσεις και τις ικανότητές του, μιας που παρά τις δυσκολίες (μεγάλα μπεκ, επιθετικό προφίλ εκκεντροφόρων κ.λπ.) και με αρωγό τη stand alone KMS ECU, φρόντισε ώστε το όχημα να δουλεύει υποδειγματικά ακόμα και με μερικό φορτίο. Ας μην ξεχνάμε πως εκτός από την πίστα, ο Χρήστος αρέσκεται στο να γυρνάει στα γνωστά στέκια της Αθήνας ψάχνοντας αντίπαλο!
Οι λάτρεις των αριθμών!
Εκ πρώτης όψεως το τεράστιο front mount intercooler και το αμιγώς drag setup του αμαξώματος, με το χαμηλωμένο κατά έξι πόντους εμπρός μέρος, προκαλούν δέος. Τα εμπρός semi slick ελαστικά Toyo R888, διαστάσεων 225/50-15, μαρτυρούν την ύπαρξη αστείρευτης υπερτροφοδοτούμενης ιπποδύναμης. Όταν τίθεται σε λειτουργία ο κινητήρας, η πλαϊνή εξάτμιση (δίχως ίχνος οικολογικής συνείδησης) μεταφέρει στην ατμόσφαιρα το χαρακτηριστικό σφύριγμα της τουρμπίνας 6262 Precision. Το αυτοκίνητο στήνεται, ενεργοποιείται το launch control και με ένα άφημα του συμπλέκτη ξεκινάει σπινάροντας και τους δύο τροχούς. Η πρώτη ταχύτητα τελειώνει αμέσως, ενώ ίδιο είναι το σκηνικό και στην επόμενη σχέση. Αλλαγή σε τρίτη και το Saxo επιταχύνει ασταμάτητα. Σπάει τη νοητή γραμμή των 402m με την επόμενη σχέση μιας που το ΒΕ κιβώτιο έχει άρτια κλιμάκωση για να εκμεταλλευτεί τα άλογα που παράγει ο κινητήρας.
Για τις μετρήσεις επιλέχτηκε η μικρή πίεση, μόλις 1,8bar, ενώ στον αγώνα, το αυτοκίνητο μπορεί να δουλέψει ακόμα και 2,7bar! Παρ’ όλα αυτά, για τις πρώτες δύο σχέσεις, κάτι παραπάνω από τη χαμηλή πίεση θα ήταν υπερβολή. Γι’ αυτό, μέσω του remote commander στο τιμόνι του GReddy boost controller, ενεργοποιείται και η μεγάλη πίεση με την αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη σχέση. Αυτό που δεν περιγράφεται με λόγια είναι το πόσο εύκολα ανεβάζει στροφές ο κινητήρας. Αν δεν έχει ο οδηγός το 100% της προσοχής του στη λειτουργία του (συνδυασμός ακοής και στροφόμετρου-shift light) τότε εύκολα θα ενεργοποιείται ο απεχθής κόφτης στροφών! Θέλει εξοικείωση για να μάθεις να το οδηγείς στο όριο, πόσο μάλλον όταν ψαρώνει η μούρη αλλάζοντας λωρίδες λόγω υπερβολικής ροπής στον εμπρός άξονα. Το φαινόμενο αυτό, ειδικά στο δρόμο, γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνο, όμως σύμφωνα και με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη, η ασφάλεια που σου εμπνέει η πίστα βοηθάει στην επίτευξη ενός καλού χρόνου.
Εν κατακλείδι…
...μετά από αρκετές ώρες με το ιδιαίτερο αυτό turbo Saxo, το μόνο που μένει χαραγμένο στο μυαλό μου είναι ο απόκοσμος ήχος του Tial external wastegate στην ευθεία των μετρήσεων. Το αυτοκίνητο, ακόμα και με χαμηλή πίεση, μπορεί άνετα να κοντραριστεί με πολύ πιο δυνατές κατασκευές. Η εξέλιξή του βέβαια δεν σταματά εδώ. Ο ιδιοκτήτης του έχει θέσει υψηλούς στόχους για το άμεσο μέλλον που εμπεριέχουν πολύ χαμηλά διψήφια νούμερα… Καλή επιτυχία!
Το παραπάνω κείμενο και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του AUTOKINISIMAG.