Η μάχη με το αντίθετο φύλο | Drupal

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

Η μάχη με το αντίθετο φύλο

Η μάχη

με το αντίθετο φύλο


Κείμενο: Άννα Ποδάρα

Ο μακαρίτης ο Φρόιντ το είχε πει εκατό ολόκληρα χρόνια πριν: «Το μέγα ερώτημα που δεν απαντήθηκε ποτέ και δεν κατάφερα να απαντήσω ούτε εγώ, παρά τα 30 χρόνια που ξόδεψα ερευνώντας τη γυναικεία ψυχή, είναι ένα: Τι θέλει επιτέλους μια γυναίκα;». Ακόμα δεν ξέρουμε, αγαπητέ δόκτωρ. Κάνουμε έρευνες και το ψάχνουμε όμως.

Her or the Car

Ίσως το ασθενές φύλο να σε έπεισε τελικά πως πρόκειται για έναν ακόμη «αστικό μύθο», αλλά οι έρευνες έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτό που, μεταξύ μας, ήδη κατά βάθος ήξερες. Ο λόγος για την επίδραση που έχει το αυτοκίνητό σου στον αριθμό των κατακτήσεών σου. Ναι, δεν λέω, καλό το χιούμορ και η ευγένεια, αλλά δεν αποτελούν ακριβώς γκομενοπαγίδες. Ένα πολυτελές όχημα όμως;

Σχετική έρευνα της Hiscox, μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας του εξωτερικού, έδειξε ότι όταν οι συμμετέχουσες στην έρευνα γυναίκες άκουγαν τον ήχο μιας Maserati, μιας Lamborghini ή μιας Ferrari είχαν σεξουαλική διέγερση, σε σύγκριση με τις ορμονικές τους αντιδράσεις υπό τους ήχους συμβατικότερων αυτοκινήτων, όπως ενός Volkswagen Polo. Οι ερευνητές μέτρησαν τα επίπεδα συγκεκριμένων ορμονών στο σώμα κάθε γυναίκας κατά τη διάρκεια του κάθε ήχου και τα αποτελέσματα εξέπληξαν ακόμα και τους ίδιους, αφού το 100% των συμμετεχουσών είχε πολύ μεγάλες αποκλίσεις στις ορμονικές τους μετρήσεις, μετά την έκθεσή τους στους ήχους των εν λόγω πολυτελών οχημάτων. Μάλιστα, τη μεγαλύτερη ερωτική διέγερση, σύμφωνα με τους ερευνητές, προκαλούσε ο ήχος της Maserati. Άσε που σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο ίδιος ήχος της Maserati προκαλούσε σημαντική αύξηση της τεστοστερόνης στο 60% των αρρένων συμμετεχόντων. Κοίτα να δεις που τελικά η έκφραση «προέκταση του πέους» για μεγάλα και πολυτελή, συνήθως, αυτοκίνητα δεν είναι τυχαία!

Her or the Car

Τώρα βέβαια θα μου πεις ότι εσύ προφανώς γουστάρεις έναν τέτοιον ήχο, αλλά η άσχετη η γκόμενα που δεν ξέρει την τύφλα της από αυτοκίνητα, γιατί φτιάχνεται; Να σε διαφωτίσω: τα εν λόγω οχήματα έχουν τόσο μεγάλη επίπτωση στη γυναικεία ψυχοσύνθεση, επειδή προσδίδουν συγκεκριμένα -και περιζήτητα για κάθε θηλυκό– χαρακτηριστικά στον οδηγό τους. Ένα ακριβό αυτοκίνητο είναι ένδειξη οικονομικής και κοινωνικής καταξίωσης και αυτό για τη γυναίκα, αγαπητέ αναγνώστη, είναι προσόν αντίστοιχο με τα οπίσθια της Jennifer Lopez για εσένα. Το χρήμα στο μυαλό της γυναίκας είναι συνώνυμο με τη σιγουριά και την ασφάλεια, σημαίνει ότι δεν θα στερηθεί τίποτα μαζί σου.

Ένα ακριβό αυτοκίνητο είναι ένδειξη οικονομικής ευμάρειας και ως γνωστόν, το χρήμα ουδείς εμίσησε (και αν το μίσησε ποτέ κανείς, πίστεψέ με, σίγουρα δεν ήταν θηλυκού γένους). Οπότε, ναι, μάλλον το ήξερες ήδη ότι ισχύει: no money, no honey. Και φυσικά κάθε γυναίκα έλκεται από τη δύναμη που διαθέτει το ισχυρό φύλο. Όχι μόνο τη μυϊκή, αλλά και την κοινωνική. Αυτό θα την κάνει να πιστέψει ότι είσαι επιτυχημένος και καταξιωμένος, ότι έχεις πίσω σου ένα παρελθόν που σε έχει ανδρώσει και άρα είσαι άξιος για εκείνη.

Her or the Car

Άλλωστε οι γυναίκες γενικά ονειρεύονται ό,τι ξεκινά από Α: Α-class σχεδιαστές, Α-class οργασμούς, Α-class αυτοκίνητα. Όχι, ούτε την ενδιαφέρει, ούτε ξέρει, ούτε και θέλει να μάθει τα κυβικά οποιουδήποτε supercar ή σε πόσα δευτερόλεπτα πιάνει τα 100 χλμ/ώρα. Αλλά το αυτοκίνητό σου επηρεάζει το lifestyle και την εικόνα της, γίνεσαι αυτομάτως στο μυαλό της, και κυρίως στο μυαλό του κοινωνικού της περίγυρου, το κελεπούρι που κατάφερε να ρίξει και να του τα τρώει. Άσε που βέβαια και από ψυχολογική σκοπιά να το δεις, αναμφισβήτητα το αυτοκίνητο υπήρξε διαχρονικά εν πολλοίς φαλλικό σύμβολο, οπότε όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο -και για εσένα και για εκείνη.

Αλλά ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι, παρά την κρίση, έχεις τα λεφτά που απαιτούνται για να αγοράσεις ένα τέτοιο αμάξι, το γεγονός ότι θα είναι πόλος έλξης για κάθε καυτό θηλυκό που συναντάς στο δρόμο θα πρέπει να αποτελέσει τροχοπέδη στη θέλησή σου να το αποκτήσεις: σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Peugeot πριν από λίγες μέρες στη Βρετανία, περισσότεροι από πενήντα στους εκατό άντρες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων τα οποία θα θεωρούσες «γκομενοπαγίδες», όπως το RCZ Sports Coupé, παραδέχονται ότι είναι πολύ πιο εύκολο να συντηρούν το αμάξι τους παρά τη σύντροφό τους. Συνυπολόγισε το γεγονός ότι αρκετοί πιθανώς φοβήθηκαν να το παραδεχτούν και βγάλε τα συμπεράσματά σου. Ναι, όπως τα εντυπωσιακά αυτοκίνητα, έτσι και οι εντυπωσιακές γυναίκες θα σου κοστίσουν ακριβά. Αν δεν βγαίνεις, ξέχνα το. Ναι μεν θα γυρίσει να κοιτάξει εσένα και το αυτοκίνητό σου, αλλά αν δεν μπορείς να την κυκλοφορήσεις, δεν θα σου κάτσει!

Her or the Car

Και αν η σύντροφός σου δεν είναι και πολύ περήφανη για το αυτοκίνητό σου, να σε ενημερώσω ότι ένας στους δέκα άντρες ιδιοκτήτες πολυτελών οχημάτων, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, δηλώνει ότι αγαπάει το αυτοκίνητό του περισσότερο από τη σύντροφό του και θα προτιμούσε να αποχωριστεί εκείνη και όχι το αμάξι του. Τώρα δείξε αυτό το άρθρο στο έτερόν σου ήμισυ για να γλιτώσεις από την γκρίνια. Τουλάχιστον εσύ, σύμφωνα με τις στατιστικές πάντα, την εκτιμάς περισσότερο από το αυτοκίνητό σου.

Αν πάλι δεν διαθέτεις έτερον ήμισυ, κανένα πρόβλημα. Όχι, δεν χρειάζεσαι supercar για να πηδήξεις. Στο κάτω-κάτω, ποια θέλεις όντως στο κρεβάτι σου; Μάλλον όχι αυτή που σε θέλει για να κάνει επίδειξη με το αυτοκίνητο και τα λεφτά σου, αλλά κάποια άλλη. Και τώρα σταμάτα το διάβασμα, πάρε το αυτοκίνητό σου, πολυτελές ή μη, και βρες τη!

Her or the Car

Κι αν ακόμα δεν κατάλαβες τι θέλει μια γυναίκα, δεν πειράζει. Εδώ ολόκληρος Φρόιντ και δεν κατάφερε να το καταλάβει. Εμείς πάντως θα συνεχίσουμε να σε ενημερώνουμε για κάθε νέα έρευνα μέχρι να το καταλάβεις...