ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΣΑΝΤΖΑΣ PALAS LIVAS - TETRAKOSARI 7 | Autokinisimag

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΣΑΝΤΖΑΣ PALAS LIVAS - TETRAKOSARI 7

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΣΑΝΤΖΑΣ PALAS LIVAS 130PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης

Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ είναι μια διοργάνωση που δίνει το δικαίωμα σε όλους να τρέξουν με όποιο τετράτροχο όχημα φέρουν, αρκεί φυσικά να τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας. Προσωποποίηση του “run what you bring”, όπως το αποκαλούν οι Αμερικανοί, είναι ο Γιώργος Παλασάντζας.

FIAT UNO

Η ιδιοκατασκευή με την οποία έτρεξε στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII έκλεψε τα βλέμματα πολλών οδηγών και θεατών στις Σέρρες. Ο Γιώργος την έχει ονομάσει PALAS LIVAS και ήρθε από την Αθήνα για να προβάλλει τη δουλειά του, αφού τα τελευταία 30 χρόνια, ως μηχανολόγος που είναι, έχει επιδοθεί στη δημιουργία δικών του κατασκευών.

FIAT UNO

Οι πιο παλιοί θεατές του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ θα τον θυμούνται εντός πίστας με άλλη ιδιοκατασκευή του. Το PALAS LIVAS που απολαύσαμε στο έβδομο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ έχει σωληνωτό πλαίσιο και είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Η χρήση αυτού του υλικού, που ειδικά αυτήν την εποχή είναι ιδιαίτερα ακριβό, δίνει το απίστευτο πλεονέκτημα του ελάχιστου βάρους στο LIVAS. Πιο συγκεκριμένα, ζυγίζει 580 κιλά που σημαίνει ότι είναι πιο ελαφρύ και από τους ήδη ελαφρωμένους στο έπακρο ανταγωνιστές του.

FIAT UNO

Στα μηχανικά, ο Γιώργος Παλασάντζας έχει εμπιστευθεί τον πολύ αγαπητό στους βελτιωτές κινητήρα των 1,6 λίτρων με τις 16 βαλβίδες. Ο Γιώργος δεν έχει προχωρήσει σε κάποια βελτίωση του μηχανικού συνόλου, πράγμα που σημαίνει ότι η ιπποδύναμή του είναι κοντά στα 130 άλογα.

FIAT UNO

Το κιβώτιο ταχυτήτων του PALAS LIVAS είναι από Peugeot Rallye, όπως επίσης και τα ημιαξόνια με τα πίσω γόνατα. Ο αθηναίος σχεδιαστής έχει βάλει το μεράκι και τη μαστοριά του στο σύστημα διεύθυνσης, έχοντας σχεδιάσει και κατασκευάσει τα μπροστινά γόνατα και τα ψαλίδια. Να υπενθυμιστεί ότι το πλαίσιο είναι δικής του έμπνευσης και εκτέλεσης.

FIAT UNO

Για την επιβράδυνση της ιδιοκατασκεύης χρησιμοποιούνται οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι από Rallye, ενώ πίσω διαθέτει διπλούς δίσκους. Το πάτημα του οχήματος στο δρόμο είναι υπόθεση των ζαντών 16 ιντσών με λάστιχα 225/50/16 της Continental.

Ο Γιώργος πιστεύει ότι το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ είναι μια πολύ σωστή διοργάνωση FIAT UNOFIAT UNOπου δεν υστερεί σε τίποτα από άλλες του ελληνικού χώρου. Στόχος του είναι η προβολή των εμπνεύσεων και των δημιουργιών του μέσα από το event. Πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να κάνει γνωστή την προσπάθειά του αλλά, ταυτόχρονα, να δείξει και στους νεότερους ότι ακόμα και στις δύσκολες στιγμές της κρίσης μπορούν να υπάρχουν διέξοδοι για κάτι καινούριο στο χώρο του αυτοκινήτου εντός Ελλάδας.

Το κανάλι μας στο YouTube. Η σελίδα μας στο facebook.

FIAT UNO