Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage

Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.

Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08

Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche

Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;

Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
Ακρόπολις 2011
Ακρόπολις 2011 -
Και τις τρεις ημέρες του Ράλι Ακρόπολις, ενός από τους πιο σκληρούς και εντυπωσιακούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Citroën DS3 WRC κυριάρχησε, αρχικά στα χέρια του Petter Solberg και στη συνέχεια σε εκείνα των Sébastien Loeb και Sébastien Ogier, των οποίων η μάχη για την κατάκτηση της νίκης, διήρκεσε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή. Οι Sébastien Loeb – Daniel Elena ξεκίνησαν την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, με μόλις 2,2δλ. διαφορά σε σχέση με τους δεύτερους Sébastien Ogier – Julien Ingrassia, έχοντας τον άχαρο ρόλο να καθαρίζουν το δρόμο. Στη πρώτη ειδική της ημέρας ο Ogier πέρασε στην 1η θέση με μόλις 0,1δλ. όμως στην αμέσως επόμενη ο Loeb απάντησε περνώντας μπροστά επίσης με 0,1δλ.!
«Βρίσκομαι σε μια κατάσταση που πρέπει να πάρω ρίσκα για να υπερασπιστώ τη θέση μου. Πιέζω ακόμα περισσότερο από τις δύο πρώτες ημέρες» παραδέχτηκε ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής. «Παρ’ όλα αυτά τα πράγματα πήγαν καλά και έχουμε προστατέψει αρκετά το αυτοκίνητο μας. Όσο για τη νίκη δεν μπορώ να πω μέχρι να δω πόσο πολύ θα μας επηρεάσει το καθάρισμα του δρόμου».
«Ο Seb ήταν πολύ γρήγορος και δεν καταφέραμε να κερδίσουμε πολύ χρόνο. Πίστευα ότι το καθάρισμα του δρόμου θα έπαιζε μεγαλύτερο ρόλο. Ίσως δεν έχουμε πιέσει αρκετά. Θα πρέπει να πιέσω περισσότερο στη συνέχεια και να πάρω μεγαλύτερα ρίσκα», δήλωσε ο Ogier.
Παρά την πολύ καλή επίδοση του Loeb στην 16η ειδική, ο Ogier πέρασε μπροστά 6,2δλ. και ανέβασε τη διαφορά στα 10δλ. στην αμέσως επόμενη ειδική. Τα 4χλμ. της Power Stage δεν ήταν αρκετά για να αλλάξει κάτι με τον Ogier να επικρατεί και εκεί με μόλις 9χλστ. του δευτερολέπτου!
«Η νίκη μας σε συνδυασμό με την επικράτηση μας και στην Power Stage μας απέδωσε 28 βαθμούς που θα μας φανούν πολύτιμοι στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για δύο λόγους. Πρώτον γιατί έδωσε στον Seb και σε εμένα τις ίδιες πιθανότητες να αγωνιστούμε για τη νίκη – και είμαι περήφανος που αποζημίωσα την εμπιστοσύνη τους - και δεύτερον για την αξιοπιστία του DS3 WRC που δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα σε ένα τόσο σκληρό αγώνα».
Παρά το ότι έπρεπε να καθαρίζει το δρόμο τις 2 από τις τρεις ημέρες του αγώνα, ο Loeb έβγαλε και θετικά συμπεράσματα από το Ράλι Ακρόπολις. «Πριν την εκκίνηση δεν έβαζα τη νίκη πάνω απ’ όλα. Τα έδωσα όλα όμως η πορεία του αγώνα δεν μου επέτρεψε να αγωνιστώ με ίσους όρους. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήμουν ο ταχύτερος. Σε κάθε περίπτωση οι είκοσι βαθμοί που μαζέψαμε μας επιτρέπουν να ανοίξουμε περεταίρω τη διαφορά μας από τον Mikko Hirvonen.»
«Το 1-2 και μάλιστα σε έναν από τους αγαπημένους για τους ανταγωνιστές μας αγώνα, είναι πραγματικά ένα φανταστικό αποτέλεσμα», δήλωσε ο Olivier Quesnel, επικεφαλής της Citroën Racing. «Είμαι πολύ χαρούμενος και για τους δύο μας οδηγούς που συνέλεξαν πολύτιμους βαθμούς για το κυνήγι των τίτλων. Με έξι νίκες στους επτά πρώτους αγώνες είμαστε πολύ περήφανοι για το ξεκίνημα μας με το DS3 WRC».
ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1 έως SS4: Petter Solberg (Citroën DS3) – SS5: Sébastien Ogier (Citroën DS3) – SS6: Sébastien Loeb (Citroën DS3).
2ο σκέλος – SS7 έως SS9: Sébastien Ogier – SS10: Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta) – SS11: Loeb – SS12: Ogier – SS13: Latvala.
3ο σκέλος – SS14: Latvala – SS16: Mikko Hirvonen (Ford Fiesta) – SS17: Jari-Matti Latvala – SS18: Ogier.
Καλύτερες επιδόσεις : Ogier, 6 ταχύτεροι χρόνοι – Latvala, 5 – P. Solberg, 4 – Loeb, 2 – Hirvonen
- admin's blog
- Login to post comments






