Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage

Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.

Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08

Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche

Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;

Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
Vespa είναι μόνο μία. Ιταλικός μύθος, αξεπέραστος σχεδιασμός, πάθος και τρόπος ζωής…
Vespa είναι μόνο μία. Ιταλικός μύθος, αξεπέραστος σχεδιασμός, πάθος και τρόπος ζωής… - Οι δεκαεπτά εκατομμύρια μονάδες της Vespa που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, από το 1946 μέχρι σήμερα, έχουν φέρει πιο κοντά ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς και έχουν πραγματοποιήσει τα όνειρα και την επιθυμία για ελευθερία ολόκληρων γενιών. Στην LX, οι ξεχωριστά κλασικές γραμμές της Vespa γίνονται άμεσα αισθητές και τονίζουν το διαχρονικά κομψό και απαράμιλλο στυλ της. Η Vespa πάντα διακρινόταν από τα υπόλοιπα σκούτερ, από το μονομπλόκ σασί της. H LX παραμένει πιστή σε αυτή τη μέθοδο κατασκευής, η οποία της εξασφαλίζει επίσης κορυφαία ακαμψία και ακρίβεια κατά την οδήγηση. Ο στρογγυλός προβολέας και οι χρωμιομένοι καθρέφτες είναι στοιχεία που παραπέμπουν στην ιστορία της Vespa. Ο μεγάλος πίνακας οργάνων με κλασσικά γραφικά σε αντίθεση με το ανοιχτόχρωμο φόντο, είναι πλήρης και ευανάγνωστος. Η ποδιά εμπρός έχει μεγάλο πλάτος και προσφέρει άριστη προστασία. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο της Vespa LX που θυμίζει παλαιότερα μοντέλα είναι η μπροστινή μάσκα που αγκαλιάζει το τιμόνι και καλύπτει το διακόπτη της κόρνας. Τα φλας με διάφανο πλαστικό κάλυμμα έχουν γωνιακό σχήμα με μεγάλες διαστάσεις για καλύτερη ορατότητα. Το τετραγωνισμένο μπροστινό φτερό ταιριάζει περίφημα με το σχήμα της ποδιάς, καλύπτοντας τον τροχό των 11 ιντσών, ο όποιος έχει κομψό σχέδιο από κράμα αλουμινίου. Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ κάτω από τη σέλα μπορεί να τοποθετηθεί ένα κράνος full-face. Το σχήμα της ουράς είναι αποφασιστικό, δίνοντας έμφαση στη στιβαρότητα του μοναδικού σκούτερ. Η καλά διαμορφωμένη φαρδιά σέλα, σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί άνετα τον αναβάτη και το συνεπιβάτη, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη χρωμιωμένη χειρολαβή που προσδίδει λειτουργικότητα αλλά και στυλ. Το ύψος της σέλας, μόνο 785 χιλ., επιτρέπει στους αναβάτες κάθε αναστήματος τον τέλειο έλεγχο της LX. Η κλειδαριά που ανοίγει τη σέλα, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της για εύκολη πρόσβαση όταν κατεβαίνει ο οδηγός από το σκούτερ. Υπάρχει ακόμα γάντζος στο μπροστινό μέρος της σέλας για να στηριχτεί σακίδιο ή τσάντες από ψώνια. Ο κινητήρας της Vespa LX, έχει σχεδιαστεί και παραχθεί εξ ολοκλήρου από την Piaggio, και είναι μελετημένος για να ανταποκριθεί στις ποικίλες ανάγκες των αναβατών σε χρήση πόλης. Ο δυνατός 4χρονος 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας 150cc που εξοπλίζεται η Vespa LX σέβεται τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις.
- admin's blog
- Login to post comments






