Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage

Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.

Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08

Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche

Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;

Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
Ακύρωση προστίμων για πετρέλαιο θέρμανσης: ποιά είναι η πραγματική αιτία;
Ακύρωση προστίμων για πετρέλαιο θέρμανσης: ποιά είναι η πραγματική αιτία; - Αναστάτωση έχει προκαλέσει η ακύρωση προστίμων για παραβάσεις στην διακίνηση του πετρελαίου θέρμανσης, που είχαν εντοπιστεί ύστερα από ελέγχους και διασταυρώσεις στοιχείων,. Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι αυτή ήταν η βασική αιτία που παραιτήθηκε ο γενικός γραμματέας πληροφοριακών συστημάτων Διομήδης Σπινέλλης. Τι συνέβη στην πραγματικότητα; Εμείς σας παραθέτουμε τις δύο απόψεις και τα συμπεράσματα δικά σας.
Η πρώτη άποψη:
Η Ομοσπονία Βενζινοπωλών Ελλάδος εξέδωσε την εξής ανακοίνωση: "Σε σφάλμα του πληροφοριακού συστήματος του υπουργείου Οικονομικών για το πετρέλαιο θέρμανσης («Ήφαιστος») και όχι σε λαθρεμπόριο οφείλονται τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε βενζινοπώλες, και στη συνέχεια ανεστάλησαν." Σύμφωνα με την ΟΒΕ το σύστημα Ήφαιστος για λόγους που αφορούν το λογισμικό του «πετούσε» έξω αυτόματα κάθε διορθωτική, νόμιμη και έγκαιρη εγγραφή βενζινοπώλη ως παράνομη και εκπρόθεσμη και στη συνέχεια τις προωθούσε αυτομάτως στις ΔΟΥ ως παράβαση. Αναφέρει ακόμη ότι τα πρόστιμα προς τους «λαθρεμπόρους» που ανεστάλησαν ήταν της τάξης των 300-600 ευρώ και δεν αφορούν δήθεν διαφυγόντα έσοδα εκατομμυρίων ευρώ.
Η δεύτερη άποψη (από δημοσίευμα της Καθημερινής):
Παρά το προσωπικό ενδιαφέρον Παπανδρέου για την πάταξη του λαθρεμπορίου στα καύσιμα, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών δε δίστασε να αναστείλει, με εγκύκλιο, την επιβολή προστίμων σε πρατηριούχους για καθυστερήσεις στην υποβολή των παραστατικών που σχετίζονται με τις πωλήσεις πετρελαίου θέρμανσης την περίοδο από τις αρχές του 2010 έως τις 15 Μαΐου του ιδίου έτους.
Το ζήτημα θεωρείται εδώ και χρόνια «καυτό», και γι’ αυτό πρώην υφυπουργός Οικονομικών (επί Ν.Δ.) είχε δηλώσει ότι «αν βγάλω τον σχετικό φάκελο από τα συρτάρια μου, θα χρειαστώ πολύ βαριά θωρακισμένο αυτοκίνητο».
Ο κ. Σπινέλλης, ένας άνθρωπος με μεγάλη πείρα στα ηλεκτρονικά συστήματα συγκέντρωσης και διασταύρωσης στοιχείων, είχε φτάσει στα όριά του με την άρνηση των αρμοδίων υπηρεσιών να προχωρήσουν στην επιβολή προστίμων. Αυτό που τον εξόργιζε ήταν ότι ακόμη και στις περιπτώσεις που γίνονται έλεγχοι και διασταυρώσεις και εντοπίζονται φορολογικές παραβάσεις, τα πρόστιμα δεν εισπράττονται ή, ακόμη χειρότερα, ακυρώνονται με διάφορα προσχήματα.
Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) είχε επεξεργαστεί όλα τα http://www.blogger.com/img/blank.gifστοιχεία από τα οποία προέκυπταν οι παραβάσεις και είχε εντοπίσει τους παραβάτες. Ωστόσο, η πολιτική ηγεσία αποφάσισε στα τέλη του Αυγούστου, να μην επιβάλει κυρώσεις και να βάλει στον «πάγο» κάθε απόφαση επιβολής προστίμων για παραβάσεις που αφορούν περιστατικά που υποβλήθηκαν εκπρόθεσμα από τους πρατηριούχους για την επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης. Και όλα αυτά, όταν οι περιφερειακές διευθύνσεις του ΣΔΟΕ είχαν εντοπίσει μεγάλο αριθμό παραβάσεων στα πρατήρια που διέθεταν στους καταναλωτές πετρέλαιο θέρμανσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, το γεγονός αυτό αποτέλεσε έναν από τους βασικότερους λόγους της παραίτησης του επικεφαλής της ΓΓΠΣ, κ. Διομήδη Σπινέλλη.
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
- admin's blog
- Login to post comments






