TETRAKOSARI © VI | Drupal

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

TETRAKOSARI © VI

TETRAKOSARI VI
Η επανάσταση της κόντρας!

Κείμενο: Δανιήλ Μαρκάτης, Νίκος Κεραμίδας.
Φωτογραφίες: Γιάννης Κουσκούτης, Γιάννης Στάθης, Γιώργος Γεωργιτζίκης, Χρήστος Γεωργιτζίκης, Χριστίνα Γκαρλαούνη, Νικόλαος Οικονόμου

TETRAKOSARI 6

Ο πήχης στα ύψη!
Αυτός είναι ο στόχος της διοργάνωσης του event και ομολογώ πως για μια ακόμη φορά αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση. Όπως και στον προηγούμενο γύρο, έτσι και σε αυτόν οι 160 συμμετοχές «έκλεισαν» σε αστραπιαίο χρόνο. Αν υπήρχε ρεκόρ, θα είχε καταρριφθεί μιας που χρειάστηκαν κάτι λιγότερο από 12 ώρες (αντί για 24 που χρειάστηκαν στον προηγούμενο). Αυτή είναι έμπρακτη απόδειξη πως ο κόσμος στηρίζει το TETRAKOSARI και αναγνωρίζει την αξία και τις παροχές του κορυφαίου αυτού θεσμού στη χώρα. Η μεγαλύτερη αλλαγή όσον αφορά τον έκτο γύρο ήταν η προσθήκη μίας ακόμα ημέρας, ώστε να δοθεί σε όλους τους συμμετέχοντες η ευκαιρία να δοκιμάσουν τα οχήματά τους σε έναν ασφαλή χώρο και να κάνουν τις τελευταίες αλλαγές πριν ξεκινήσουν τα χρονομετρημένα, βάσει των οποίων προκύπτουν οι κατηγορίες! Αυτό έδωσε το προβάδισμα σε όσους αποφάσισαν να δώσουν το παρών από την Παρασκευή, να πατήσουν στην κόλλα και να βιώσουν από πρώτο χέρι τις αλλαγές στα χρονόμετρα της Race America!

TETRAKOSARI 6

Πιο συγκεκριμένα, τα πρώτα 18m καλύφθηκαν με άφθονα λίτρα της κορυφαίας κόλλας VP μαζί με ειδική πρόσμιξη που δεν δύναται να ανακοινωθεί. Επειδή η διοργάνωση του TETRAKOSARI VI δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, επιστράτευσε ένα 204 λίτρων βαρέλι VP και φρόντιζε πάντα για τη διαρκή πλήρωση όλων των σημείων της εκκίνησης με κόλλα έτσι ώστε όλοι οι συμμετέχοντες να διαγωνίζονται με τις ίδιες συνθήκες. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίστηκε η άρτια κατάσταση της κόλλας στην εκκίνηση προσφέροντας κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης σε όλους. Τολμώ να ομολογήσω πως η επένδυση στον τομέα αυτό απέφερε καρπούς μιας που η πίστα των Σερρών δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από άλλες πίστες του εξωτερικού!

TETRAKOSARI 6

Οι αλλαγές που έγιναν στα χρονόμετρα της Race America στην αρχή αποτέλεσαν μια μικρή σπαζοκεφαλιά για τους συμμετέχοντες. Παρότι οι υπεύθυνοι μερίμνησαν για την ενημέρωση των οδηγών, κάποιοι παρέμειναν ξεχασμένοι στις συνήθειές τους με τα αυτονόητα αποτελέσματα. Σκοπός της διοργάνωσης ήταν να παρέχει ένα δίκαιο αγώνα προς όλους, έτσι αναβαθμίστηκαν τα χρονόμετρα σε επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρεία στην Αμερική. Οι ειδικοί φόρτωσαν το τελευταίο software και μετά το απαραίτητο calibration στους αισθητήρες, η διοργάνωση είχε διαθέσιμο το κορυφαίο και συνάμα πέραν του δέοντος αυστηρό σύστημα μέτρησης για τα 0-402m σε όλη την Ελλάδα. Ως αποτέλεσμα, δεν επιτρέπει καθόλου να «κλέψει» λίγο στην αρχή ο οδηγός, ενδεικτικά το roll out είναι μόλις 0,02sec. Το απεχθές αλλά σύνηθες αυτό φαινόμενο εξαλείφθηκε και πλέον οι οδηγοί μπορούν να δείξουν την πραγματική τους αξία! Ας μην ξεχνάμε πως η διοργάνωση δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αντίστοιχες εκτός συνόρων, αφού ακόμα και όσον αφορά τον τερματισμό και τα time slips πληρούνται τα standards του εξωτερικού!

TETRAKOSARI 6

Μνήμες από το V!
Παρασκευή πρωί και ο καιρός έφερε στο νου αναμνήσεις από τον προηγούμενο γύρο, όπου η βροχή έπαιξε κυρίαρχο ρόλο. Δίχως να πτοηθούν οι συμμετέχοντες, ξεκίνησαν τα αναγνωριστικά περάσματα, ενώ μετά τις 12:00 το μεσημέρι ο καιρός μας χαμογέλασε. Το βιομηχανικό δάπεδο στα πρώτα 18m με την κόλλα στέγνωσε άμεσα και αφού ζεστάθηκε για τα καλά άρχιζε να δείχνει τα δόντια του. Την Παρασκευή φάνηκαν οι αδυναμίες και οι ατυχίες σε πολλά από τα δικίνητα οχήματα ανεξαρτήτως μάρκας, μιας που μπιλιοφόροι και ημιαξόνια παρέδιδαν πνεύμα ελέω υπερβολικής ελκτικής πρόσφυσης στην κόλλα. Στο σύνολο του τριημέρου 17 αυτοκίνητα ταλαιπωρήθηκαν από τέτοιου είδους αστοχίες υλικών αλλά όλα κατάφεραν να ξανατρέξουν αφού με τα διαθέσιμα ανταλλακτικά και το μεράκι των οδηγών τους επισκευάζονταν το ταχύτερο δυνατό. Υπήρχαν βέβαια και οδηγοί που ταλαιπωρήθηκαν και με αστοχίες εντός του κιβωτίου, όπως ο Νίκος Τριανταφύλλου από τα Γιάννενα με το κόψιμο του πρωτεύοντα στο ΒΕ κιβώτιο του Peugeot 206!

TETRAKOSARI 6

Go Time!
Το Σάββατο χαρακτηρίστηκε από τον άψογο καιρό αφού η θερμοκρασία ήταν κοντά στους 20 βαθμούς δίχως ίχνος βροχής, απλά με ένα λεπτό στρώμα σύννεφου να καλύπτει τον ουρανό. Μετά τα δοκιμαστικά έγιναν τα απαραίτητα προκριματικά για τις κατηγορίες. Οι ατυχίες και εδώ ήταν μέσα στο πρόγραμμα, όμως με την πάντα έγκαιρη αντιμετώπιση της διοργάνωσης υπήρξε κανονική ροή σε όλον τον αγώνα δίχως μεγάλες παύσεις! Οι μάχες άναψαν για τα καλά, ενώ το γιορτινό κλίμα διατηρήθηκε μέχρι και το τέλος της ημέρας. Με την ίδια ένταση συνεχίστηκε και το πρωινό της Κυριακής με τους τελικούς των κατηγοριών να κλέβουν την παράσταση. Όμως, περί τις 14:30 η βροχή έκανε την εμφάνισή της και πάλι καταστρέφοντας τις όποιες ελπίδες ομαλής διεξαγωγής για το υπόλοιπο της ημέρας. Παρ’ όλα αυτά, στο σύνολο τα περάσματα άγγιξαν περίπου τα 900 αψηφώντας τη βροχή που έπαιξε καθοριστικό ρόλο την πρώτη και την τελευταία μέρα. Η αγάπη του κόσμου φάνηκε καθώς πλημμύρισαν οι κερκίδες, τα paddocks ακόμα και το πάρκινγκ από θεατές. Ο αριθμός τους σε όλο το τριήμερο άγγιξε τις 6.500 πλησιάζοντας αριθμητικά την προσέλευση του 4ου γύρου!

TETRAKOSARI 6

Πανευρωπαϊκός θεσμός;
Το TETRAKOSARI VI είχε και καλεσμένους εκτός των ελληνικών συνόρων. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη, έτρεξε το full carbon Opel Corsa της Urban Performance Garage. Ήμασταν εκεί, το ζήσαμε, το φωτογραφίσαμε, το μετρήσαμε και όλα αυτά αποκλειστικά για εσάς, τους αναγνώστες του περιοδικού AUTOKINISIMAG. Ίσως η επαφή αυτή ανοίξει πόρτες γειτονικών χωρών, όπως η Βουλγαρία και η Ρουμανία, καθώς οι ξένοι συμμετέχοντες έμειναν έκπληκτοι από την οργάνωση και επιθυμούν και μια εκτός των ελληνικών συνόρων συνεργασία. Η εθνική υπερηφάνεια βρίσκεται στο απόγειό της και ειλικρινά θα χαρώ να δω το TETRAKOSARI να ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα!

TETRAKOSARI 6

Πρώτη προτεραιότητα ο άνθρωπος!
Από τον Οκτώβριο του 2009 που διεξήχθη το πρώτο TETRAKOSARI, αυτό που για σχεδόν τέσσερα χρόνια αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα είναι ο παράγοντας άνθρωπος. Δεν ήταν απλά τρεις μέρες με συνεχόμενα περάσματα σε μια άρτια προετοιμασμένη πίστα, με μια έμπειρη διοργάνωση ικανή να διαχειριστεί με άνεση το event, αλλά τρεις μέρες γιορτής μεταξύ ανθρώπου και μηχανής. Ομάδες από τις άκρες της Ελλάδας τίμησαν τη διοργάνωση για μια ακόμη φορά δίνοντας το παρών, δημιουργήθηκαν φιλίες, συσφίχτηκαν σχέσεις, γνωρίστηκαν και ενώθηκαν παρέες, όλα υπό την ομπρέλα προστασίας της ομάδας του Νίκου Λογοθέτη. Πρόκειται για τον πιο πετυχημένο θεσμό επιτάχυνσης σε όλη την Ελλάδα. Χαρακτηριστικό του γνώρισμα είναι το πάθος για συνεχή βελτίωση σε όλα τα επίπεδα παροχών, ενώ διέπεται πάντα από ασφάλεια.

TETRAKOSARI 6

Το TETRAKOSARI VI δεν τελείωσε στις 31 Μαρτίου του 2013, ούτε ξεκίνησε στις 29 του ίδιου μηνός! Για μήνες όλοι προσδοκούσαμε τον ερχομό του, οι συμμετέχοντες προετοίμαζαν τα αυτοκίνητά τους, έκαναν δηλώσεις στα social media, προκαλούσαν. Ενώ ακόμα και τώρα, που γράφονται οι γραμμές αυτές, ζούμε όλοι στον απόηχό του, γεμάτοι αναμνήσεις από ένα αξέχαστο τριήμερο και περιμένουμε με ανυπομονησία τον ερχομό του 7ου γύρου που θα λάβει χώρα 28, 29 και 30 Ιουνίου! Αν μου ζητούσαν με δυο λέξεις να περιγράψω αυτά που έζησα με την ομάδα μου τις μέρες αυτές, θα τα συνόψιζα στις παρακάτω: «εμπειρία ζωής»!

TETRAKOSARI 6

Το TETRAKOSARI το ζεις, ο κόσμος, η μυρωδιά από αγωνιστική βενζίνη σε συνδυασμό με καμένο ελαστικό, με φόντο τις κατάμεστες κερκίδες της ευθείας των Σερρών είναι μια εμπειρία που αν δεν είσαι γνήσιος petrolhead δεν μπορείς να την κατανοήσεις πλήρως! Τυχεροί είναι όσοι έχουν ζήσει τους έξι προηγούμενους γύρους. Εγώ ανυπομονώ για τον επόμενο… Ραντεβού τον Ιούνιο λοιπόν!