Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
VW Golf III 630ps
TETRAKOSARI VI:
VW Golf III 630ps
Ένας πραγματικός μαχητής που έλαμψε στο TETRAKOSARI VI ήταν ο Θέμος Παπασπύρου με το μαύρο VW Golf που έφερε τον αριθμό 034. Το hothatch έχει κλείσει 12 χρόνια και στο ενεργητικό του έχει άπειρα ένοχα χιλιόμετρα σε γνωστά κοντροστέκια της Αθήνας και αργότερα των Ιωαννίνων όπου και μετακόμισε ο ιδιοκτήτης του. Στο οπλοστάσιό του ο δίλιτρος πλέον σφυρήλατος τετρακύλινδρος που με αρωγό τα 2,8bar της Garrett GTX3582 και καύσιμο 100ron έχει αποδώσει 630Ps.
Νέα 1.000cc/min μπεκ της Aeromotive πληρώνουν τον κάθε κύλινδρο με καύσιμο, ενώ η χειροποίητη πολλαπλή εισαγωγής της PMC σε συνδυασμό με την 80mm πεταλούδα από την Stratis Autosport φροντίζουν για το τέλειο μείγμα στο θάλαμο καύσης. Η ανάφλεξη είναι της Bosch και οι ιταλόφιλοι θα πετάξουν και τη σκούφια τους μαθαίνοντας πως προέρχεται από το κραταιό Punto GT, ενώ επιτάχθηκαν και αγωνιστικά μπουζί Champion με κωδικό QC59 για τον καλύτερο δυνατό σπινθήρα. Η πολλαπλή εξαγωγής προέρχεται από την NS Racing ενώ από το downpipe και πίσω, η χειροποίητη εξάτμιση από τον Μπαζιαλέκο στα Γιάννενα έχει διάμετρο 80mm!
Για τη διατήρηση της πίεσης υπερπλήρωσης στα θεμιτά όρια, χρησιμοποιείται το θηριώδες external wastegate 60mm της Tial που σε κάθε πέρασμα έκανε αισθητή την παρουσία του στις κερκίδες της πίστας των Σερρών. Η εμμονή του Θέμου με την αξιοπιστία του κινητήρα του κρύβεται πίσω από λεπτομέρειες που δε συναντάμε πλέον σε πολλές τουρμπάτες κατασκευές, πιο συγκεκριμένα στον εμπρός RS2 προφυλακτήρα υπάρχει το 9σειρο Mocal ψυγείο λαδιού, old school αλλά υπέρ του δέοντος αποδοτική και χρήσιμη μετατροπή.
Το συνολικό βάρος των μόλις 920kg εγγυάται καλούς χρόνους, όμως δίχως ανθεκτική μετάδοση που να μπορεί να συγχρονίσει αλλαγές ταχυτήτων στις 9.000rpm κάτι τέτοιο θα ήταν άπιαστο όνειρο.
Ως αποτέλεσμα, έχει επιλεχθεί ένα μηχανικό (έξι σχέσεων) κιβώτιο από Seat Leon, που σε συνδυασμό με το χειροποίητο κιτ δίδισκου συμπλέκτη και την εμπειρία του Θέμου θα έκανε πολλούς κατόχους με DSG να αναθεωρούν για το τι εστί πραγματικά γρήγορη αλλαγή.
Τελικά, κάποια αυτοκίνητα με την πάροδο του χρόνου διατηρούν ακόμα την αίγλη τους, το συγκεκριμένο VW Golf σίγουρα αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για τους λοιπούς κατόχους του hothatch των 90’s!