Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΤΣΙΟΣ VW GOLF II - TETRAKOSARI 7
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΤΣΙΟΣ VW GOLF II 600PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης
Όταν δεις ένα παλιό VW GOLF II στο δρόμο σκέφτεσαι τις δεκαετίες που πέρασαν από την παρουσίασή του. Το μπλε GOLF II που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ικανό να πάρει το χαμόγελο από τα χείλη των ανταγωνιστών του και να προκαλέσει δέος, ίσως και φόβο εντός πίστας.
Ιδιοκτήτης και οδηγός του GOLF είναι ο γνωστός σε όλους τους οπαδούς του διαγωνισμού ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του Autokinisimag, Δημήτρης Μπάτσιος από τη Θεσσαλονίκη. Η πείρα του είναι μεγάλη, αφού έχει συμμετοχές σε αγώνες dragster τα τελευταία δέκα χρόνια τουλάχιστον και είναι βασικός παίκτης στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, έχοντας χάσει μόλις ένα από τα επτά που έχουν γίνει!
Ο θεατής, εξωτερικά, βλέπει ένα GOLF II με απίστευτα αγριεμένο body kit που ανεβάζει τους σφυγμούς οποιουδήποτε φίλου του dragster. Η εξάτμιση έχει μεταφερθεί και βγαίνει από το μπροστινό καπό και με βεβαιότητα αναφέρουμε ότι ο ήχος στο burnout και στην εκκίνηση συγκρίνεται με αυτόν ενός μαχητικού αεροσκάφους!
Ανοίγοντας το καπό, βρίσκουμε το διαμάντι του Group VAG, τον πασπαρτού 1,8lt 20VT. Είναι γνωστό μοτέρ σε όλους για το πόσο αλεξίσφαιρο είναι όταν θέλει κάποιος να το πειράξει και ο Δημήτρης δεν έχασε την ευκαιρία. Ρίχνοντας πολλή προσωπική δουλειά, ο 20VT έγινε εξ ολοκλήρου σφυρήλατος για να αντέχει τις πιέσεις που χρειάζεται για να παραχθούν τα πολλά άλογα. Αντί για τις γνωστές μαμά τουρμπίνες Κ03-Κ04, τοποθετήθηκε τουρμπίνα της φημισμένης εταιρείας Precision με κωδικό PT67. Η ενορχήστρωση γίνεται από ένα πρόγραμμα της UNITRONIC του Νίκου Κυπαρίσση. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι το δυναμόμετρο να δείχνει 600 άλογα με προοπτικές για περισσότερα.
Τα ηλεκτρολογικά του αμαξιού έχει αναλάβει ο Χρήστος Αραπίδης της POWERSERVICEDYNO. Στον τομέα της μετάδοσης το κιβώτιο έχει γίνει ασυγχρόνιστο και αποτελεί δημιουργία του Γιώργου Γκατζελάκη.
Η ανάρτηση που έχει το GOLF έχει γίνει εισαγωγή από το εξωτερικό και είναι προϊόν της D2, μιας εταιρείας με πολλές γνώσεις και εξαιρετική δουλειά σε αμάξια υψηλών επιδόσεων. Η drag series που χρησιμοποιεί ο Δημήτρης είναι ειδικά φτιαγμένη για να δίνει μάξιμουμ πρόσφυση από την εκκίνηση έως και το τέλος των 400 μέτρων. Στο σύστημα πέδησης προτιμούνται πάντα όσο το δυνατόν μικρότερα φρένα λόγω των μπαλονιών που φορά το όχημα.
Ο Δημήτρης είναι ευχαριστημένος από το event του Autokinisimag. Θεωρεί ότι η διοργάνωση είναι αρκετά καλή και ότι το θετικό κλίμα βοηθάει πολύ το συναγωνισμό. Ο οδηγός από τη Θεσσαλονίκη θα ήθελε να δώσει θερμές ευχαριστίες στον Χρήστο Αραπίδη της POWERSERVICEDYNO, στον Νίκο Κυπαρίσση της UNITRONIC, στον χορηγό «Μεζέ Μεζέ» του Δημήτρη Αντύπα και σε όλους τους φίλους του και τη γυναίκα του Φωτεινή για τη στήριξη που του προσφέρουν.