Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΛΙΜΟΥΡΔΑΣ PEUGEOT RALLYE - TETRAKOSARI 7
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΛΙΜΟΥΡΔΑΣ PEUGEOT RALLYE 500PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης
Το μπλε Peugeot 106 Rallye από την Αλίαρτο Βοιωτίας ήταν ένα από τα πιο γρήγορα Rallye του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII. Ο Γιώργος Χαλιμούρδας, χομπίστας μηχανικός και οδηγός του Rallye, είναι λάτρης της κόντρας στο δρόμο αλλά τελευταία έχει αρχίσει να στήνει το Peugeot του για διαδικασίες dragster. Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII ήταν η δεύτερη εμπειρία του Γιώργου σε πίστα, με αποκλειστικό στόχο το σπάσιμο του ορίου των 11 δευτερολέπτων.
Το μοτέρ του Rallye είναι σφυρήλατο, οι εκκεντροφόροι, τα ωστήρια, οι βαλβίδες και το καπάκι έχουν υποστεί επεξεργασία ώστε να αντεπεξέρχονται στις ανάγκες του οδηγού και στις πιέσεις που απαιτούν οι μεγάλες ιπποδυνάμεις. Η εισαγωγή έρχεται κατευθείαν από το αγωνιστικό τμήμα της Peugeot, ενώ και το εργοστασιακό χταπόδι έχει αντικατασταθεί από ένα χειροποίητο.
Το 106 έχει τουρμπιστεί και το σαλιγκάρι που έχει προτιμηθεί είναι το μοντέλο GTX-3076 της πασίγνωστης GARRETT.O συμπλέκτης είναι δίδισκος για να αντέχει τις επίπονες εκκινήσεις. Για να συνδυαστούν τέλεια όλα αυτά φροντίζει η ECU SPORT 1000 της HALTECH. Το τελικό αποτέλεσμα όλων αυτών των αλλαγών δίνει περίπου 500 άλογα στον τροχό του Rallye.
Στη μετάδοση έχουν υιοθετηθεί λύσεις από τον μεγάλο αδελφό της γαλλικής εταιρείας, το τρίλιτρο εξακύλινδρο μοτέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων και οι μπιλιοφόροι προέρχονται από αυτό. Ιδιαίτερη μέριμνα υπήρξε όσον αφορά τα ημιαξόνια, τα οποία είναι χειροποίητα έτσι ώστε να μη μείνει στην κόλλα το αμάξι σε καμιά περίπτωση. Η ανάρτηση αποτελείται από χειροποίητα αμορτισέρ εμπρός και πίσω, με ρυθμιζόμενα πιατέλα και top mounts μαζί με μεταλλικά σινεμπλόκ. Στον τομέα των φρένων φορέθηκε η εργοστασιακή λύση, ώστε να χωράει στη μικρή 13άρα ζάντα που διαθέτει το Rallye.
Ο Γιώργος Χαλιμούρδας πιστεύει ότι το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII ήταν ένα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον event που έδωσε την ευκαιρία στους οδηγούς να δώσουν μάχες ένας εναντίον ενός σε κλειστό περιβάλλον. Δυστυχώς στη μοναδική άτυχη στιγμή του τριημέρου, ο Γιώργος, σε ένα από τα περάσματά του, αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να στείλει το όχημα του στο προστατευτικό τοιχίο στο τέλος της ευθείας. Ευτυχώς, το τίμημα ήταν να αποσυρθεί τη μέρα της Κυριακής με ελάχιστες γρατζουνιές. Εμείς ελπίζουμε να τον απολαύσουμε στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VIII και χωρίς προβλήματα.
Ο Γιώργος θα ήθελε να ευχαριστήσει για τη βοήθεια τον συνονόματο Γιώργο από τη Χούλιας Car Design,τον Βασίλη από τη Supercharged και τον Γιώργο Πολίτη της SRT που προσέφερε χρήσιμες συμβουλές για το στήσιμο του Rallye.