Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ SKODA OCTAVIA SW - TETRAKOSARI 7
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ SKODA OCTAVIA SW 500PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης
O Δημήτρης Αντύπας ανήκει σε μια κατηγορία ανθρώπων που σπάνια μπορεί να δει κανείς σε ένα event επιτάχυνσης. Είναι ένας από τους οδηγούς που συμμετέχουν και ταυτόχρονα είναι και χορηγός με το μαγαζί του «Μεζέ Μεζέ», κάτι που σημαίνει ότι του αρέσει η δράση και δεν διστάζει να πάρει μέρος σ'αυτό.
Ο Δημήτρης είναι λάτρης της ταχύτητας και της αυτοκίνησης. Θεωρεί το αυτοκίνητο έναν τρόπο να ξεφεύγει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII, στο τέλος Ιουνίου στις Σέρρες, ήταν το δεύτερο event στο οποίο έλαβε μέρος. Δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, αφού ήταν φιναλίστ στον τελικό της κατηγορίας των 12 δευτερολέπτων.
Το SKODA OCTAVIA που οδηγεί ξεφεύγει από τα δεδομένα, αφού πρόκειται για station wagon, κάτι που δεν συναντάς πολύ συχνά. Ξεπερνώντας αυτό το γεγονός, το OCTAVIA έχει υποστεί ολοκληρωτική αλλαγή και μόνο το αμάξωμα θυμίζει το όχημα που αγοράστηκε από την αντιπροσωπεία.
Στη θέση του εργοστασιακού μοτέρ έχει μπει το δίλιτρο τούρμπο μοτέρ άμεσου ψεκασμού (2.0 TFSI) που φοράει το VW GOLF GTI mk5, δίνοντας μια καλή βάση με τα 200 εργοστασιακά του άλογα. Από εκεί και πέρα, ο μηχανικός του, Δημήτρης Μπάτσιος, που και αυτός έτρεξε στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII, έχει κάνει σφυρήλατα όλα τα εντόσθια του κινητήρα. Στο αμάξι έχει μπει μεγαλύτερη εισαγωγή και τουρμπίνα, ενώ για την ψύξη του φροντίζει ένα μεγαλύτερο intercooler που απαγορεύει την υπερθέρμανση των μηχανικών μερών. Οι μετατροπές που έχουν γίνει έχουν εξαιρετικό αποτέλεσμα στο δυναμόμετρο που δίνει περίπου 500 άλογα ιπποδύναμη, ένα διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο.
Στη θέση του εργοστασιακού πεντατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων έχει μπει εξατάχυτο, με σκοπό να βοηθηθεί το άπλωμα της ισχύος στο δρόμο. Γι’ αυτό το λόγο έχει φορεθεί και μπλοκέ διαφορικό, φτιαγμένο ειδικά από την Γκατζελάκης Tuning, ενώ το πίσω διαφορικό είναι ελεύθερο.
Για να φρενάρει όσο το δυνατόν καλύτερα, το OCTAVIA διαθέτει πλέον φρένα από AUDI S3. Αρωγός στην πέδηση είναι τα ελαστικά CONTINENTAL SPORTCONTACT. Το τσέχικο station wagon έχει μεγάλες αλλαγές και στην ανάρτηση, όπου τα εργοστασιακά αμορτισέρ έδωσαν τη θέση τους σε μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση της φημισμένης KW.
O Δημήτρης Αντύπας είναι πολύ ευχαριστημένος από το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII και το καλό κλίμα που υπήρξε, εκτιμά πολύ την προσπάθεια των διοργανωτών του Autokinisimag και υπογραμμίζει τη σημασία της συνεχούς βελτίωσης για τις συνθήκες διεξαγωγής του event. Οι ευχαριστίες του Δημήτρη πηγαίνουν στον μηχανικό του, Δημήτρη Μπάτσιο, για την προσπάθεια που καταβάλλει και τη δουλειά που κάνει πάνω στο πράσινο OCTAVIA όπως, επίσης, και στον Χρήστο Αραπίδη της POWERSERVICEDYNO.