ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ FIAT UNO - TETRAKOSARI 7 | Autokinisimag

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ FIAT UNO - TETRAKOSARI 7

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ FIAT UNO 270PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης

Ο Βασίλης Τσιντσάρης από τη Θεσσαλονίκη είναι πολύ γνωστός στο χώρο του dragster, έχοντας ασχοληθεί ασταμάτητα ήδη δέκα χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ γνωστή φιγούρα και για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του AUTOKINISIMAG, αφού έχει χάσει μόνο ένα από τα συνολικά επτά ως τώρα.

FIAT UNO

Όπως τονίζει ο ίδιος, το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ δίνει τη μοναδική ευκαιρία σε μηχανικούς και οδηγούς να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον, εκτελώντας πολλαπλά περάσματα χωρίς τους κινδύνους του δημόσιου δρόμου.

Το λευκό FIAT UNO του Βασίλη φοράει κινητήρα από FIAT BRAVO 1.8 16v. To μοτέρ έχει τοποθετηθεί πρόσφατα στο UNO, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα το team των μηχανικών είναι στη διαδικασία του ελέγχου και των δοκιμών. Στα εντόσθια του κινητήρα το μόνο που έχει μείνει μαμά είναι ο στρόφαλος. Όλα τα υπόλοιπα έχουν υποστεί επεξεργασία, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέοι αγριεμένοι εκκεντροφόροι.

FIAT UNO

Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα το μοτέρ να αποδίδει 270PS και να δίνει 30 κιλά ροπής στις 8.500 στροφές ανά λεπτό, κάτι που ο Βασίλης θεωρεί ότι είναι πολύ σημαντικό για αγώνες dragster. Να υπενθυμιστεί ότι η βελτίωση του UNO δεν έχει καμία σχέση με τις ευκολότερες που βλέπουμε σε ανάλογες διαδικασίες που, συνήθως, περιστρέφονται γύρω από την υπερσυμπίεση. Πρόκειται για μια καθαρή δουλειά ατμοσφαιρικού μοτέρ που αποτελεί πρόκληση για κάθε έμπειρο μηχανικό.

FIAT UNO

Στη μετάδοση του FIAT UNO χρησιμοποιείται τεσσάρι ισιογράναζο κιβώτιο, γεγονός που εξασφαλίζει τη γρήγορη και χωρίς προβλήματα αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη σχέση όταν το αμάξι αρχίζει και απλώνει τη δύναμή του σε ευθεία. Το διαφορικό που επιλέχθηκε είναι ένα μπλοκέ τύπου Torsen. Στα υπόλοιπα μέρη της μετάδοσης έχουν φτιαχτεί τα πάντα από την αρχή. Τα ημιαξόνια, οι μπιλιοφόροι και ό,τι έχει σχέση με τα άκρα έχουν γίνει όλα από ατσάλι για να αντέχουν στις δυνάμεις που ασκούνται κατά την εκκίνηση.

FIAT UNO

Όσον αφορά το φρενάρισμα, έχουν επιβαρυνθεί τα απλά νορμάλ φρένα για λόγους ελάττωσης βάρους, ενώ το πάτημα του UNO στην πίστα είναι ευθύνη μιας ανάρτησης από την ΚΟΝΙ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το αμάξι μέσα είναι τελείως γυμνό, αφού έχουν αφαιρεθεί σχεδόν όλα τα περιττά αντικείμενα.

FIAT UNO

Ο Βασίλης ταλαιπωρήθηκε ιδιαίτερα από ένα καμένο δυναμό το Σάββατο χωρίς όμως να χάσει το κέφι του. Θέλοντας να συμβουλεύσει τους μικρότερους συναγωνιζόμενους, τόνισε ότι θα πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τις ρυθμίσεις που εφαρμόζουν καθότι είναι πολύ εύκολο να γίνει κάποιο ατύχημα.

FIAT UNO

Τέλος, ευχαριστεί πολύ την οικογένειά του, τους μηχανικούς του, τον Θανάση και τον Νίκο Ξενάκη που αφιερώνουν χρόνο, αγάπη και μεράκι στο αμάξι, κάνοντας το καλύτερο δυνατό.

Μπορεί να στάθηκε άτυχος στο έβδομο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, μα όπως φαίνεται στο video παρακάτω, ο Βασίλης υποσχόταν πολλά, ειδικά αν κρίνει κανείς από το εκρηκτικό 18-μετρό..

Το κανάλι μας στο YouTube. Η σελίδα μας στο facebook.