Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ FIAT UNO - TETRAKOSARI 7
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ FIAT UNO 270PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης
Ο Βασίλης Τσιντσάρης από τη Θεσσαλονίκη είναι πολύ γνωστός στο χώρο του dragster, έχοντας ασχοληθεί ασταμάτητα ήδη δέκα χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ γνωστή φιγούρα και για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του AUTOKINISIMAG, αφού έχει χάσει μόνο ένα από τα συνολικά επτά ως τώρα.
Όπως τονίζει ο ίδιος, το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ δίνει τη μοναδική ευκαιρία σε μηχανικούς και οδηγούς να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον, εκτελώντας πολλαπλά περάσματα χωρίς τους κινδύνους του δημόσιου δρόμου.
Το λευκό FIAT UNO του Βασίλη φοράει κινητήρα από FIAT BRAVO 1.8 16v. To μοτέρ έχει τοποθετηθεί πρόσφατα στο UNO, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα το team των μηχανικών είναι στη διαδικασία του ελέγχου και των δοκιμών. Στα εντόσθια του κινητήρα το μόνο που έχει μείνει μαμά είναι ο στρόφαλος. Όλα τα υπόλοιπα έχουν υποστεί επεξεργασία, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέοι αγριεμένοι εκκεντροφόροι.
Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα το μοτέρ να αποδίδει 270PS και να δίνει 30 κιλά ροπής στις 8.500 στροφές ανά λεπτό, κάτι που ο Βασίλης θεωρεί ότι είναι πολύ σημαντικό για αγώνες dragster. Να υπενθυμιστεί ότι η βελτίωση του UNO δεν έχει καμία σχέση με τις ευκολότερες που βλέπουμε σε ανάλογες διαδικασίες που, συνήθως, περιστρέφονται γύρω από την υπερσυμπίεση. Πρόκειται για μια καθαρή δουλειά ατμοσφαιρικού μοτέρ που αποτελεί πρόκληση για κάθε έμπειρο μηχανικό.
Στη μετάδοση του FIAT UNO χρησιμοποιείται τεσσάρι ισιογράναζο κιβώτιο, γεγονός που εξασφαλίζει τη γρήγορη και χωρίς προβλήματα αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη σχέση όταν το αμάξι αρχίζει και απλώνει τη δύναμή του σε ευθεία. Το διαφορικό που επιλέχθηκε είναι ένα μπλοκέ τύπου Torsen. Στα υπόλοιπα μέρη της μετάδοσης έχουν φτιαχτεί τα πάντα από την αρχή. Τα ημιαξόνια, οι μπιλιοφόροι και ό,τι έχει σχέση με τα άκρα έχουν γίνει όλα από ατσάλι για να αντέχουν στις δυνάμεις που ασκούνται κατά την εκκίνηση.
Όσον αφορά το φρενάρισμα, έχουν επιβαρυνθεί τα απλά νορμάλ φρένα για λόγους ελάττωσης βάρους, ενώ το πάτημα του UNO στην πίστα είναι ευθύνη μιας ανάρτησης από την ΚΟΝΙ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το αμάξι μέσα είναι τελείως γυμνό, αφού έχουν αφαιρεθεί σχεδόν όλα τα περιττά αντικείμενα.
Ο Βασίλης ταλαιπωρήθηκε ιδιαίτερα από ένα καμένο δυναμό το Σάββατο χωρίς όμως να χάσει το κέφι του. Θέλοντας να συμβουλεύσει τους μικρότερους συναγωνιζόμενους, τόνισε ότι θα πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τις ρυθμίσεις που εφαρμόζουν καθότι είναι πολύ εύκολο να γίνει κάποιο ατύχημα.
Τέλος, ευχαριστεί πολύ την οικογένειά του, τους μηχανικούς του, τον Θανάση και τον Νίκο Ξενάκη που αφιερώνουν χρόνο, αγάπη και μεράκι στο αμάξι, κάνοντας το καλύτερο δυνατό.
Μπορεί να στάθηκε άτυχος στο έβδομο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, μα όπως φαίνεται στο video παρακάτω, ο Βασίλης υποσχόταν πολλά, ειδικά αν κρίνει κανείς από το εκρηκτικό 18-μετρό..
Το κανάλι μας στο YouTube. Η σελίδα μας στο facebook.